Rešavanje problema turizma u vreme korona krize

Specijalna bolnica Merkur stručno i odgovorno organizuje svoje poslovanje i usluge za goste

Vrnjačka Banja, 17. 03.2020. U okviru vanrednog stanja proglašenog u Republici Srbiji, menadžment Specijalne bolnice Merkur nastoji da pažljivo i odgovorno prati aktuelnu situaciju u vezi sa korona-virusnom pandemijom i donosi adekvatne zaključke za reorganizaciju poslova.

Tokom protekle nedelje, preduzet je niz preventivnih higijensko-bezbednosnih mera, kako bi se potencijalno širenje virusa sprečilo među gostima i zaposlenima u Merkuru. Boravak gostiju, odvija se uz poštovanje „Upustva o preventivnim merama u vezi COVID-19“ donetog 13. marta 2020. godine, koje je u skladu sa procedurama Regionalnog centra za kontrolu bolesti.

Menadžment Merkura učestvovao je u radu vanrednog sastanka hotelijera Vrnjačke Banje, koji je imao za cilj da sagleda i proceni nivo rizika, kao i da predloži adekvatne krizne mere na nivou destinacije. Zaključeno je da je turizam privredna grana koja je najteže pogođena krizom, a posebno Vrnjačka Banja kao destinacija sa najvećim brojem hotela u Srbiji. Hotelijeri su razmotrili set hitnih mera podrške, sa ciljem održavanja broja zaposlenih u hotelima tokom kirznog perioda.

Po zvaničnim informacijama u Vrnjačkoj Banji trenutno nije dijagnostikovan nijedan slučaj koronavirisa.

U svetlu događaja koji se brzo dešavaju, nastavićemo da Vas ažurno i detaljno obaveštavamo o svim tekućim situacijama i aktivnostima

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde