Povezivanje najeminentnijih institucija medicinskog turizma

Merkurovi predstavnici na međunarodnom kongresu u Indiji

Specijalna bolnica Merkur Vrnjačka banja u Indiji

Rukovodilac marketinga Miodrag Miljković i referent marketinga Srđan Kožetinac, deo su delegacije iz Srbije koja je posetila Međunarodni kongres medicinskog turizma koji se održava 13. –  15. novembra u Indiji, pod nazivom Prednosti zdravstvene nege. Ovaj događaj okupio je u delegacije iz preko 70 zemalja u cilju razmene iskustava, povezivanja ljudi i svtaranja novih poslovnih prilika kada je medicinski turizam u pitanju. Kongres je danas svečano otvorila Devlina Chakavatri iz FICCI – Federation of Indian Chambers and Commerce and Industry.

Tim Merkura imaće preko dvadeset B2B susreta, sa predstavnicima zdravstvenih institucija, turističkim operaterima i predstavnicima medija. Jedan od sastanaka biće održan sa predstavnicima Apollo Hospital, vodećim centrom za zdravstve usluge u Aziji koji uključuje bolnice, apoteke, klinike za primarnu negu i dijagnostiku. Tema sastanka biće saradnja u oblasti dijabetesa, gde  Merkur poseduje veliko znanje i iskustvo obzirom da je Nacionalni centar za dijabetes u Srbiji.

Delegaciju iz Srbije uz Merkurov tim čine vrhunski stručnjaci zdravstva Srbije: prof. dr Dragan Popović iz Kliničkog Centra Srbije, prof. dr Vladimir Jakovljević, dekan Fakulteta medicinskih nauka u Kragujevcu i prof. dr Berislav Vekić, državni sekretar u Ministarstvu zdravlja Republike Srbije. Tokom sutrašnjeg dana delegacija će biti u prilici da obiđe medicinski fakultet Sharda, vodeću obrazovnu instituciju u Indiji i upozna se načinom i organizacijom rada.

Ovaj događaj otvara mnoge mogućnosti za saradnju i razvoj za sve učesnike, uzimajući u obzir da se Indija pozicionirala kao liderska destinacija za pacijente širom sveta, uz konstantni rast priliva od medicinskog turizma. Lečenje svetske klase i najsavremenije bolnice u Indiji stvorili su vrlo povoljnu atmosferu za pacijente sa različitog stepena bolesti da se iskoriste najbolji objekti za njihovo lečenje.

Industrija medicinskog turizma pojavila se kao jedan od najbrže rastućih segmenata turističke industrije uprkos globalnoj ekonomskoj krizi. Prema podacima  Indija je vodeća destinacija medicinskog turizma u Aziji sa preko 500.000 stranih pacijenata, što donosi ovoj zemlji značajne prihode. Indija se u pružanju usluga ima dvostruki cilj: „ljubaznosti u turizmu“ i „fokus na pacijentu“.

Događaj ima za cilj da prikaže  Indiju i njenu ogromnu bazu medicinskih sposobnosti, i stvori mogućnosti za zdravstvenu saradnju između zemalja učesnica.

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde