Popravka Sentandrejskog mosta do 14. novembra

Sentandrejski most zatvoren je za saobraćaj, te preko njega sada mogu samo pešaci, što je zbunilo mnoge vozače, ali i putnike u autobusima, budući da mnogi od njih nisu videli javna obaveštenja o zatvaranju tog prelaza preko Kanala Dunav–Tisa–Dunav. S obzirom na to da je rok za završetak obnove istekao 14. septembra, a radovi još traju, rekonstrukcija je produžena 61 dan.

To se navodi u Odluci o izmeni ugovora o izvođenju radova, objavljenoj na sajtu Gradske uprave za građevinsko zemljište i investicije, u kojoj piše da se sada očekuje da most bude gotov do 14. novembra, uz mogućnost da navedeni rok ne bude krajnji za završetak svih poslova.

Zahtev za produženje radova podneo je dobavljač radova na mostu „Srbija auto-put” d. o. o. Beograd, koji je u posao obnove mosta uveden 19. marta ove godine i imao rok od 180 dana za završetak svih radova.

Tokom izvođenja radova, a nakon skidanja asfaltnog sloja na nizvodnoj polovini mosta, uočen je betonski nadsloj koji je u izuzetno lošem stanju te se mora ukloniti, navodi se u obrazloženju Odluke, uz objašnjenje da se rok produžava zbog nepredviđenog uklanjanja betonskog nadsloja, izrade dopune projekta, dobijanja saglasnosti na navedenu dopunu i izvođenja radova u skladu s projektom.

Novosađanka Miljana Mikić, koja živi na Klisi kaže da otkako je Sentandrejski most zatvoren, na posao mora da krene i do sat i po ranije da ne bi zakasnila jer je zbog izmenjenog režima vožnje u tom delu grada ogromna gužva.

Autobusi uopšte ne idu po redu vožnje nego kasne i po 35 minuta, dođe svaki drugi-treći i onda se stvaraju nenormalne gužve, objašnjava Miljana.

Kako dodaje, konfuziju stvara i to što nema dovoljno obaveštenja o izmenama trasa zbog zatvaranja mosta, pa 90 odsto građana nije ni znalo da autobusi idu drugim putem.

„Kec”, kad ide s Klise, skreće kod Najlon pijace pa dalje ide Temerinskom ulicom, gde kupi putnike, zbog čega se stvaraju dodatne gužve, koje su stvarno jezive. Nakon toga skreće u Partizansku, u kojoj je generalno uvek gust saobraćaj, kaže za „Dnevnik“ Miljana.

Inače, Sentandrejski most, koji je dugačak 195 metara i širok oko 12, izgrađen je pre 54 godine i do danas nije značajnije popravljan, što je ugrozilo saobraćaj i bezbednost putnika i pešaka.

Cena obnove mosta zbog dodatnih radova ostaje ista, odnosno nešto više od 57 miliona dinara, što zajednički finansiraju Grad i „Putevi Srbije”. Izvođači radova su „Srbija auto-put” i „Mostogradnja”. Osim obnove mosta, u tom telu grada se proširuje i Sentandrejski put, koji bi do aprila naredne godine trebalo da postane bulevar, i to u delu od Primorske do Velebitske ulice. Zbog proširenja Sentandrejskog puta trebalo bi da pored Sentandrejskog mosta bude izgrađen i most-blizanac, čije se projektovanje još uvek čeka.

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde