Nezakonita praksa: Reklamacije i dalje samo uz JMBG

Nezakonita praksa: Reklamacije i dalje samo uz JMBG

Like
663
0
sreda, 17 maj 2017
VESTI
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
Pravo na reklamaciju potrošači i dalje mogu da ostvare isključivo ako se legitimišu u trgovini, što se sprovodi još samo u Srbiji.
Do ispunjenja ovog obećanja, koje se već dugo sluša, kupac koji vraća robu vredniju od 500 dinara obavezno upisuje ime i prezime, JMBG, a dužan je i da se potpiše. Poseban problem je to što su prodavci prinuđeni da na tome insistiraju jer ako to ne urade, rizikuju sankcije poreznika.
Da je krajnje vreme da Ministarstvo finansija prekine ovu nezakonitu praksu godinama insistira i poverenik Rodoljub Šabić. On je više puta inicirao izmenu propisa, ali Ministarstvo finansija, kako je isticao, godinama ništa nije preduzimalo da spreči nezakonitu obradu podataka o ličnosti koja se sprovodi u trgovinama.
Izvor:021
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *