Nezakonita praksa: Reklamacije i dalje samo uz JMBG

Nezakonita praksa: Reklamacije i dalje samo uz JMBG

Like
1356
0
sreda, 17 maj 2017
VESTI
Pravo na reklamaciju potrošači i dalje mogu da ostvare isključivo ako se legitimišu u trgovini, što se sprovodi još samo u Srbiji.
Do ispunjenja ovog obećanja, koje se već dugo sluša, kupac koji vraća robu vredniju od 500 dinara obavezno upisuje ime i prezime, JMBG, a dužan je i da se potpiše. Poseban problem je to što su prodavci prinuđeni da na tome insistiraju jer ako to ne urade, rizikuju sankcije poreznika.
Da je krajnje vreme da Ministarstvo finansija prekine ovu nezakonitu praksu godinama insistira i poverenik Rodoljub Šabić. On je više puta inicirao izmenu propisa, ali Ministarstvo finansija, kako je isticao, godinama ništa nije preduzimalo da spreči nezakonitu obradu podataka o ličnosti koja se sprovodi u trgovinama.
Izvor:021

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *