Jesen je tu. Uveliko smo se vratili redovnim školskim, akademskim, poslovnim obavezama. A šta je sa fizičkom aktivnošću? Da li ste spremni za povratak treninzima?

Evo par korisnih saveta uz koje se možete vratiti trenizima brže nego što ste očekivali.

1. Budite ekonomični uz odabir adekvatnih partnera

Izgovor koji se najčešće koristi je udaljenost teretane, terena, sale od vašeg stana ili posla zbog čega ne možete da se posvetite trenizima jer vam oduzimaju previše vremena koje nemate. To više nije prihvatljivo opravdanje jer uz FitPass imate na raspolaganju 650 objekata, a kada se FitPass udruži sa Super Karticom tu nestaje još jedan izgovor. Na mesečnim i tromesečnim terminima ostvarujete uštedu od 12% , a prosta matematika kaže da je to nešto više od jedne mesečne članarine na godišnjem nivou.

 

2. Telo pamti, ali ne žurite

Što je pauza duža teži je povratak. Kada izađeteiz forme svaki malo veći napor vam se čini jako težak i zato brzo odustajete. Zato ako ste ipak predugo odmarali krenite sa laganim vežbanjem kako biste nakon prvog termina stekli osećaj spremnosti za ozbiljniji trening.

 

3. Postavite ciljeve

Možda je ovo ona godina u kojoj ćete krenuti na vreme sa treninzima i dočekati leto sa figurom kakvu ste oduvek zamišljali. Zato, napravite neki plan, postavite ciljeve i krenite u njihovu realizaciju. Pripremite torbu, možda je osvežite nekim novim rekvizitom ili komadom odeće.

4. Nađite društvo

Partnere koji vam obezbeđuju pogodnosti ste pronašli. Sigurno u širem društvu imate nekog sličnog sebi. Udružite se. Treninzi će biti zanimljiviji, a međusobno ćete se motivisati i bodriti jedno drugo.

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde