Svako ko prvi put krene u teretanu očekuje da će fokusom na jednu grupu mišića ili na određen deo tela kojim nije zadovoljan ostvariti željene rezultate i istopiti salo, odnosno dobiti mišićnu masu samo na tom delu i time ostvariti svoj cilj. Bez obzira gde želite najviše da napredujete, potrebno je da “radite“ celo telo, kako bi se mišići ravnomerno razvijali. Takođe, postoje vežbe koje kada radite uključuju nekoliko mišićnih grupa u njeno izvođenje, tako da većinom ne radite samo jednu grupu mišića.

Onoliko koliko se trudite na treningu, takvi će vam biti i rezultati. Svakako vaš trening treba da sadrži vežbe niskog i visokog intenziteta, koje uključuju ciljanu mišićnu grupu. Najbolji efekti se dobijaju kombinacijom vežbi snage i aerobnih vežbi. Takođe, možete da radite razne vežbe na parteru sa većim brojem ponavljanja.

Najvažnije je da shvatite da ne treba da se bojite težina. One su te koje najviše doprinose oblikovanju mišića. Naravno, treba da vodite računa da svako izvođenje vežbe bude pravilno, da vam kičma bude ispravljena i da radite polako vežbu bez bespotrebnog cimanja. Razlog tome je što može lako doći do raznih povreda, koje sigurno želite da izbegnete, a i zato što pravilnim izvođenjem možete tačno da osetite koji mišić radite. Prilikom izvođenja vežbe fokusirajte se na kontrakcije mišića. Time postižete maksimalan efekat.

Ono što mnogi misle je da je genetika presudna i često traže izgovor u tome. Naravno da genetika igra veliku ulogu, ali to nije nešto što će umanjiti šanse za napredak. Ako imate dobar i pravilan trening, uz to i dobro izbalansiranu ishranu, rezultati ne mogu izostati. Vaše telo se mora oblikovati, i to je vaš trud uradio, a ne genetika. Sve što možete da postignete vašim trudom uradite. Do izgovora je najlakše doći, ali time se ne postiže ništa osim odlaganja nezadovoljstva sobom.

Za dobre rezultate i željeni cilj, bilo bi dobro da kombinujete kardio trening sa treningom snage minimum 3 puta nedeljno. Uz takav trening, celo telo će vam napredovati i zatezati se, a rezultati će biti vidljivi već nakon 4 do 8 nedelja. Za dobre stvari je potrebno vreme i trud, zato nemojte lako odustajati kada ne vidite znatne promene nakon 5 treninga. Budite motivisani ne samo pred leto, nego i na duže staze. Kada budete videli prve rezultate, dobićete mnogo veću motivaciju, i trening nećete gledati kao obavezu nego kao nešto što vas ispunjava. Dakle, vežbajte zbog sebe, svog zdravlja i dobrog osećaja. Kada tako pristupite tome, videćete kao izgleda najbolja verzija vas.

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde