Hedonizam kao vojvođanski brend

U okviru 52. Međunarodnog sajma turizma u Novom Sadu svoju ponudu predstavile su ne samo turističke organizacije, već i oni koji su zaslužni za to koje ćemo mirise i ukuse poneti kući sa putovanja. Kada je reč o promociji Vojvodine neizostavan deo su dobro vino, rakija, ali i pravo, domaće testo.

Vinarija i destilerija „Benišek-Veselinović“ iz Sremskih Karlovaca može da se ponosi odličnim karlovačkim bermetom, ali i rakijom od dunje i kajsije koje su dobitnice Zlatne medalje Poljoprivrednog sajma u Novom Sadu. Na pitanje da li su vino i rakija najbolji ambasadori Vojvodine, vlasnik vinarije „Benišek-Veselinović“ odgovara da su ne samo odlični ambasadori pokrajine, već i predstavnici vojvođanskog duha i načina življenja u Vojvodini.

Berba je i dalje u toku, a sve nade se polažu da će trajati još dugo. U vinariji uskoro slede i podrumske priče koje podrazumevaju degustaciju, što je prema rečima Veselinovića najbolji deo berbe.

Još jedan od gastronomskih simbola Vojvodine jeste nasuvo sa makom ili nasuvo sa krompirom, ali i mnoga druga jela od testa. Maštovitu i bogatu ponudu domaćeg testa moguće je pronaći na rafovima svih većih marketa, zahvaljujući testeninama „Pastai“ koje se proizvode u pravoj domaćinskoj,  vojvođanskoj atmosferi.

Pored toga što „Pastai“ obogaćuje ponudu na rafovima, ovaj brend testenina poznat je i po tome što sarađuje sa mnogim renomiranim restoranima i hotelima u Novom Sadu i Beogradu, praveći za njih posebne, ručno pravljene testenine, koje se ne mogu naći u prodaji.

Ovako bogata gastronomska ponuda jedan je od razloga zašto se Vojvodina sve bolje pozicionira na turističkoj mapi mnogih turista iz zemlje, regiona i sveta.

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde