Bankarske reklame od 1. aprila kontrolisaće NBS

Narodna banka Srbije namerava da ubuduće prati kako se banke oglašavaju, da li su im reklame tačne, pristojne, da li vređaju klijente ili konkurenciju, piše Politika.

NBS će naime prilikom prethodne kontrole novih proizvoda izričito zahtevati da joj se dostave oglasne poruke, odnosno opis oglasne kampanje kako bi mogla da oceni da li su usaglašeni sa odlukom koja reguliše standarde i pravila.

Takođe, centralna banka će reagovati merama iz svoje nadležnosti ako uoči bilo kakvu nepravilnost.

To znači da, recimo, banke ubuduće neće moći da kažu mi smo najbolji, najpovoljniji, vaša štednja je kod nas najsigurnija…

Ubuduće neće biti ni oglasa o kreditima sa nula odsto kamate, osim ako banka zaista ne reklamira kredit uz koji ne idu nikakvi prateći troškovi.

Ovo su samo neke od novina u domenu oglašavanja bankarskih usluga, koje uvodi NBS, a koje treba da startuju od 1. aprila, piše Politika.

IZVORTanjug/RTV
PODELI
Prethodni članakMališani ukrasili Spomen – zbirku Pavle Beljanski
Sledeći članakĐaci od danas u klupama, škole same planiraju nadoknadu
Avatar
Radio Delta, poseduje dozvolu za rad kao jedina regionalna radio stanica u AP Vojvodini na 89,5 mhz, a koja kao takva zonom rada obuhvata regiju Srema i Bačke gde pripada i Novi Sad. Naša pokrivenost je Južnobački okrug, Srem i veći deo Mačve. Program Delta radija prema istraživanju javnog mnjenja i analizama slušanosti svakodnevno prati preko 180.000 građana Novog Sada i regije (oba pola , pretežno urbane populacije)

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde