Ubacivanje kokosovog ulja u svakodnevnu ishranu je verovatno jedna od najboljih i najzdravijih stvari koju možete učiniti za svoj organizam.
Ne samo da je ulje odlično za zdravlje, nego je i odlično za topljenje masnih naslaga i skidanje kilograma.
Predstavljamo vam pet načina kako sve možete koristiti kokosovo ulje u ishrani:

DODATAK U SMUTIJIMA I ZDRAVIM NAPICIMA

Ukoliko se trudite da se zdravo hranite smutiji verovatno predstavljaju važan deo vaše ishrane.
Sve što je potrebno jeste da u regularan recept koji koristite ubacite kašičicu kokosovog ulja u blender i zajedno izmešate sve sastojke.
Ulje ne samo da će oplemeniti vaš napitak, nego će i dati posebnu, kokosovu aromu. Ona će smuti učiniti još pitkijim i lepšim za vaša nepca.

ZAMENA ZA PUTER, MARGARIN ILI ULJE U SLATKIŠIMA

Najbolji način da unesete dovoljno zdravih masti u organizam jeste da naprosto umesto običnog, suncokretovog ulja, kad pravite kolače dodate kokosovo.
Ovo ulje je na sobnoj temperaturi malo gušće, pa je potrebno najpre da ga zagrejete kako biste ga mogli ubaciti u smesu za kolače.
Dobra stvar je što se ono odlično kombinuje sa skoro svim vrstama kolača, tako da sigurno nećete pogrešiti.

KOKOSOVO ULJE ZA PRŽENJE

Ukoliko želite da pržite ovo ulje treba da znate nekoliko pravila.
Činjenica je da ono jeste zdravije od ostalih ulja koja se inače koriste za prženje. No, njegova tačka dimljenja je nešto niža od drugih ulja.
Postoji devičansko i rafinisano ulje. Devičansko počinje da dimi već na 175 stepeni, a rafinisano na 232. Zato sa ovim uljem pržite na blagoj vatri.
Između devičanskog i rafinisanog uvek se potrudite da izaberete devičansko. Razlog je taj što devičansko zadržava, a i pre prženja ima mnogo više hranljivih materija.
Možete kombinovati ovo ulje sa sa bilo kojom hranom, ono neće bitno izmeniti njen ukus.

DODAJTE KOKOSOVO ULJE U ČAJ ILI KAFU

Sve što je potrebno za zdraviju kafu jeste da u kafu kakvu već volite da spremate dodate jednu kašičicu kokosovog ulja. Dobro pomešajte dok se sve sasvim ne sjedini. Ista pravila važe i za čaj.
Ulje može napraviti manje grudvice, zato ga dodajte u kafu kada je već sasvim rastopljeno. Jedino što vam može praviti problem jeste ukus ove kafe ako inače ne volite da jedete kokos.
Kafa će uz ulje postati kremastija ako dodate i malo mleka.

KOKOSOVO ULJE PRI PEČENJU

Izbegnite negativne posledice suncokretovog ulja i zamenite ga kokosovim i kada pečete.
Isto kao i za prženje morate i pri pečenju obratiti pažnju na temperaturu. To znači da ne treba ništa peći na temperaturi preko 170 stepeni devičanskim ili 230 rafinisanim.
Dakle, kod devičanskog ulja bi pečenje moglo malo potrajati. Za ukus vaše hrane ne brinite, on će ostati neizmenjen.

BONUS RECEPT: ZDRAVE PALAČINKE SA KOKOSOVIM ULJEM

Izgnječite dve banane i pomešajte sa dva jaja, dodajte kašiku kokosovog ulja.
Mešajte dok smesa ne postane slična običnoj smesi za palačinke.
Dodajte mleka ako bude pregusto.
Zbog ulja pržiti na slabijoj temperaturi.
Prijatno!

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde