Montažno-demontažni drumsko-železnički most „Boško Perošević“ uklanja se prema predviđenoj dinamici, a saobraćaj u delu Keja oko tog mosta ponovo će saobraćati od kraja novembra.

Na gradilištu se može videti relativno mali broj radnika i mehanizacije, ali kako su u Infastrukturama železnica Srbije potvrdili za 021, sve se odvija prema predviđenoj dinamici. Pored rasklapanja mosta, grade se pristupne saobraćajnice za novi drumsko-železnički most, koji je za drumski saobraćaj otvoren 1. septembra, a očekuje se da nakon sedam godina, krajem novembra bude uspostavljen saobraćaj celom dužinom Beogradskog keja.

Pomoćnica direktora Infrastruktura Železnica Anita Dimoski kaže za 021 da nizak nivo Dunava stvara problem pa čelična konstrukcija ne može da se demontira, ali se radovi uprkos tome odvijaju prema predviđenoj dinamici jer se rade drugi poslovi.

Vodostaj Dunava i jačina vetra su jedan od ograničavajućih faktora kada su u pitanju radovi na vodi, ali sve ostalo ide u predviđenom ritmu. Raspon na novosadskoj strani je uklonjen, uklonjeni i stubovi. U toku je i sanacija keja, što podrazumeva i rehabilitaciju vodovodne i kanalizacione mreže i veliki broj drugih poslova koje svi prolaznici mogu da vide„, kaže Dimoska za 021.rs.

Podsetimo da je procena od ranije da će za uklanjanje konstrukcije mosta biti potrebno oko tri meseca, ali predstavnici vlasti nisu dali tačan rok. To je i razumljivo zbog različitih tehničkih problema koji mogu nastati zbog vodostaja Dunava i uticaja vetra, što se upravo sada i dešava.

Inače, nije poznato koliko košta uklanjanje montažno-demontažnog mosta koji je sagrađen maja 2000. godine, ali se zna da je u pitanju deo sume od 790 miliona koju je Pokrajinska vlada u 2018. godini izdvojila za finalne radove na novom železničko-drumskom mostu i uklanjanju starog mosta. Dodajmo da će delovi mosta „Boško Perošević“ biti smešteni u okviru Ranžirne stanice, kako bi se koristili i u budućnosti.

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde