Radno vreme korisničkog centra i službe reklamacija novosadske toplane van grejne sezone

Obaveštavamo korisnike usluga Novosadske toplane da, van grejne sezone, primedbe na kvalitet isporuke toplotne energije za pripremu tople potrošne vode mogu uputiti na brojeve telefona 423-712, 420-853, 4881-104 i 4881-106 od 6 do 22 časa.

U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, potrebno je pozvati broj telefona 4881-105, koji je, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave.

Tokom letnjih meseci između dve grejne sezone, za sve informacije, korisnici usluga se mogu obratiti Korisničkom centru pozivanjem brojeva 423-712 i 420-853 ili besplatnim pozivom na broj telefona 0800-100-021, kao i doći lično u prostorije Korisničkog centra, u Ulici Vladimira Nikolića broj 1, radnim danima od 7 do 15 časova.

radiodelta.rs

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde