ODRŽANA PROMOCIJA LUKSUZNOG IZDANJA MAGAZINA „HELLO! TRAVEL ZLATIBOR“

U novootvorenom beogradskom restoranu „Stanica 1884“, u organizaciji kompanije “ColorMediaCommunications“, Turističke organizacije Zlatibor i opštine Čajetina, 6. februara je održana promocija “Hello! Travel Zlatibor“ magazina. U specijalnom luksuznom dvojezičnom izdanju o najposećenijoj srpskoj planini obrađene su teme koje se odnose na istoriju, kulturu, turističke atrakcije kao i celokupnu turističku ponudu planine Zlatibor. U sklopu ovog izdanja magazina, takođe,nalaze se i intervjui sa poznatim ličnostima kao i njihove fotografije iz privatnih albuma nastale na Zlatiboru.Ovo dvojezično izdanje je u prodaji na tržištu Srbije, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, a posetioci Zlatibora mogu ga ove sezone pronaći u svim turističkim objektima.

Promocija tog luksuznog izdanja magazina u Beogradu okupila je veliki broj zvanica. Među prvima su stigle članice benda “Frajle“, zatim ambasadorka Izraela Alona Fišer Kam, glumica Milica Milša sa suprugom publicistom Žarkom Jokanovićem, voditeljka Adriana Čortan, balerina Drina Pešić, voditeljka Irina Vukotić, novinar Vanja Bulić, šefica Regionalnog predstavništva Evropske investicione banke za zapadni Balkan Dubravka Negre i mnogi drugi.

Prisutne su pozdravili Bojana Božanić, direktorka čajetinskog JP “Gold gondola Zlatibor“, Vladimir Živanović, direktor Turističke organizacije Zlatibor, i Robert Čoban, predsednik „ColorPressGroup“. Bojana Božanić istakla je u pozdravnom govoru da je Zlatibor najpoznatija i najposećenija destinacija na turističkoj mapi Srbije i da je cilj da „ide dalje u Evropu i svet“ s novim projektima, poput kabinske žičare (gondole) za koju veruje da će biti izgrađena ove godine. „Najbolji idu s najboljima i ovde su ‘Hello! Magazin’, Turistička organizacija Zlatibor, naša turistička privreda. Oni su udružili snage i krenuli u promociju Zlatibora kao turističke destinacije“, rekla je Božanićeva.

Direktor Turističke organizacije Zlatibor Vladimir Živanović istakao je da ova planina koristi svaku priliku da radi na promociji turističkih potencijala i da je krajem prošle godine sa timom “ColorMediaCommunications“napravljeno specijalizovano izdanje „Hello! Travel“ magazina u kojem čitaoci mogu da se upoznaju sa ljudima, tradicijom, gastronomijom, smeštajnim kapacitetima Zlatibora.“Smatramo da će sve ove promotivne aktivnosti doprineti porastu broja posetilaca na Zlatiboru i da će se trend rasta, uz epitet najposećenije koji ova destinacija nosi, nastaviti i u 2018. godini“, rekao je Živanović.

Predsednik marketinške kompanije „ColorPressGroup“ Robert Čoban kazao je da je večeras predstavljeno peto izdanje magazina „Hello! Travel“. „Koncept magazina “Hello! Travel“ je da Zlatibor predstavimo kada je reč o njegovoj hrani, ponudi, istoriji. Njegova geografska pozicija između Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Srbije čini ga jako privlačnim velikom broju turista i veliki broj poznatih ličnosti tu dolazi, tako da nam nije bilo teško da popunimo rubrike“, rekao je Čoban.

Promocija „Hello! Travel“ magazina na Zlatiboru najavljena je za 17. februar, a biće održana u hotelu „Palisad“.

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde