Povodom nedavne dodele najvišeg priznanja Turističke organizacije Srbije „Turistički cvet“ generalnom direktoru preduzeća A.D. Planinka Kuršumlija, Radovanu Raičeviću i to u kategoriji doprinosa unapređenja turizma i podizanja kvaliteta turističkih usluga, popričali smo sa marketing menadžerima preduzeća o tome šta su njihovi dalji ciljevi, vizije i želje i šta je to što njih izdvaja od ostalih turističkih preduzetnika.

Delta:  Najpre želimo da vam čestitamo na još jednoj dodeljenoj nagradi u kategoriji doprinosa u unapređenju turizma. Nije mala stvar dobiti takvo priznanje. Recite nam, šta je vaša tajna, šta je to što vas izdvaja kao preduzetnika?

Planinka: Najlepše hvala na čestitkama, kao i na ovom razgovoru. U pravu ste, nije mala stvar dobiti „Turistički cvet“  i mi se ovom prilikom zahvaljujemo svima na ukazanom poverenju i priznanju onoga što se naše preduzeće trudi da postigne. Pitali ste nas za tajnu poslovanja, mi to ne gledamo kao neku tajnu. Smatramo da jedno uspešno preduzeće mora biti jedna složna porodica, a to se postiže uz dobre ljude. Onda u tom smislu možemo reći da je za naš uspeh zaslužan čitav naš tim ljudi koji svakodnevno daju sve od sebe u cilju održivosti i poboljšanja poslovanja firme.

Delta: Koji su to noviteti, koje nam je Planinka pripremila?

Planinka:  Zaista se trudimo da naše goste iznenadimo što je češće moguće novitetima u smislu unapređenja i poboljšanja usluga. U tom smislu sa ponosom možemo da izdvojimo novi wellness centar u Prolom Banji, koji predstavlja ekskluzivan kompleks i prostire se na preko 2000 kvadrata. Ovde svako može naći svoj kutak za opuštanje, uživanje i zabavu, a sve to u pratnji nezaobilazne Prolom vode, koja nam je svima u službi zdravlja, mladosti i lepote.

Takođe, otvoren je i novi mini akva park u okviru postojećeg spoljašnjeg bazena u Prolom Banji, što pruža posebnu radost deci, ali i odraslima.

Nikako ne bismo hteli da izostavimo novi poluotvoreni bazen u okviru hotela „Jelak“ u Lukovskoj Banji. Ovde možete doživeti posebnu radost u zimskim mesecima, kupanjem u toploj vodi, a sve to uz idiličan pogled na prirodu Banje prekrivene snegom.

Zahvaljujući našoj poslovnoj politici cena i pogodnostima koje pružamo za boravak dece, uticali smo na promenu strukture gostiju u smislu povećanog broja porodičnih boravaka u odnosu na prethodne godine.

Delta: Koji bi bili vaši dalji ciljevi i želje?

Planinka:  U toku je izgradnja novog, trećeg hotela u Lukovskoj banji, pa je naš cilj izgradnja istog u predviđenom roku. U smislu želje je uvek prisutna održivost i poboljšanje kvaliteta usluga, kao i zadovoljan i srećan gost kao lajt motiv poslovanja.

Delta: I za kraj nam recite koja je vaša vizija?

Planinka:  Planinka će zasigurno nastaviti da radi na permanentnom unapređenju i poboljšanju kvaliteta usluga, a sve to u cilju zadovoljstva i očuvanja zdravlja naših gostiju.

Naše banje svake godine posećuje veliki broj domaćih i stranih turista, koji su nam ukazali svoje poverenje i prepoznali naš kvalitet, na šta smo posebno ponosni. U tom smislu, vizija bi bila da ostanemo dosledni i jedinstveni kao do sada i da blagodeti našeg kraja približimo u budućnosti što većem broju domaćih i stranih turista.

OSTAVITE ODGOVOR

Molimo unestite Vaš komentar
Molimo unestite Vaše ime ovde